BIORESONANCA

Bioresonančna terapija za boljše počutje in zdravje:

Bioresonančna terapija izvira iz sedemdesetih let minulega stoletja, ko je nemški zdravnik Morrell začel uporabljati elektromagnetna nihanja iz telesa in različnih snovi. Skupaj z inženirjem Raschkejem sta razvila prvo napravo, ki je začetnica sedanjih bioresonančnih naprav.
Metoda se je razvijala in s pomočjo odkritij iz kvantne in biofizike pripeljala do velikih sprememb na področju medicine. Nemški biofizik Fritz Albert Popp je odkrival in opisoval komunikacijo z fizikalno ultrafinimi in biološko zelo učinkovitimi signali. Hiter razvoj računalniške tehnologije je omogočil izum naprave, ki deluje na frekvenčnih biofizikalnih ravneh. Bioresonančna terapija je posebni diagnostični in terapevtski postopek, ki je v Sloveniji prisotna že več kot 20 let.
Bioresonančna terapija temelji na znanstvenih raziskavah in je najbolj znana po zdravljenju alergij in bolečinskih stanj. Uspešna je pri akutnih obolenjih, regeneraciji poškodb, krepitvi imunskega sistema, obremenitvah z glivicami, bakterijami, virusi, sevanji, pri boleznih prebavnega in urogenitalnega trakta, utrujenosti, depresiji, stresu in hormonalnih težavah.
Vsaka snov, celica, organ, bakterija, pelod ima svojo energijo, ki ima točno določeno specifično valovno dolžino ali frekvenco z lastnimi značilnostmi, kar imenujemo frekvenčni vzorec. Poleg zdravih, harmoničnih elektromagnetnih nihanj so lahko v telesu tudi patološka, bolezenska nihanja. Znanstveniki so zbrali vzorce nihanj pšenice, mleka, jajc, gliv, virusov, parazitov, bakterij, pesticidov, herbicidov, težkih kovin, zdravil in cepiv, kar nam pomaga pri odkrivanju morebitnih obremenitev na telo. Imamo tudi vzorce nihanj zdravih ledvic, črevesja, jeter, srca, živčnega sistema, limfnega sistema… Z natančnim testiranjem tako odkrivamo prave, glavne vzroke za pacientove težave.
Terapevt s pomočjo elektrod in kablov posname pacientova nihanja v bioresonančni aparat, kjer lahko ta nihanja spremenimo. Odvisno od težav lahko nihanje krepimo, oslabimo ali obrnemo oz. invertiramo in preko elektrod dovedemo nazaj do pacienta. Obremenjujoče frekvenčne vzorce zmanjšamo, snovi, ki telo obremenjujejo se sprostijo in izločijo. Na naraven način, s pomočjo separatorja v bioresonančni napravi lahko težave odpravimo. Dosežemo, da se sproži pacientova lastna samoregulacijska moč in se začne samozdravljenje. Terapija je prijetna, brez bolečin in stranskih učinkov.
Veliko vlogo pri zdravljenju ima posameznik, ki mora upoštevati priporočila glede prehrane, piti veliko vode in se dovolj gibati.
Bioresonančna terapija je preizkušena, naravna, neinvazivna in klinično dokazana metoda zdravljenja.

Ljudje smo vse bolj obremenjeni s strupi iz okolja, sevanji, zdravili in stresom. Ko se sod napolni se začnejo kazati prvi znaki, s preobčutljivostnimi motnjami, kronično utrujenostjo, kar se stopnjuje do težjih telesnih motenj in razvoja bolezni.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti